Enkele bericht bekijken
Oud 3 November 2004, 22:04   #120
Fallen_Engeltje
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Iedereen heeft zijn eigen normen en waarden, maar in een land met zoveel diversiteit aan mensen is het belangrijk om na te gaan volgens welke normen en waarden wij in dit land leven en willen leven. Niet iedereen accepteert dat sommige mensen tegen bepaalde dingen anders aan kijken dan anderen. Welke kant willen we nou op met dit land? Een land waarbij je mensen te pas en te onpas kan beledigen, omdat we nou eenmaal vrijheid van meningsuiting hebben en dus kunnen roepen wat we willen? Óók dat is niet normaal!!
dat doen we helemaal, er is echt wel tegen van gogh opgetreden ik kan me nog herinneren een paar jaar geleden, hij had iets gezegd over allochtonen en kreeg daardoor mot met een buitenlander en heeft toen in de bak gezeten, een aantal dagen maar daar niet van, maar er is echt opgetreden tegen hem als hij te ver ging, en hij was geen rascist echt niet hij heeft eigenlijk een maar een aantal dingen gezegd waar over gezeurd werd:

een citaat van pim door theo: "De islam is een achterlijke godsdienst, als een godsdienst voorschrijft dat wij elkaar lichamelijk mogen straffen vind ik dat achterlijk. Ik vind het achterlijk dat er dingen worden voorgeschreven waardoor de mensenrechten geschonden worden, dat is achterlijk aan de islam."

De film: Een documentere over de mishandeling onder moslim vrouwen, hard maar de waarheid

Oke hij heeft een keer slaande ruzie gehad met een allochtoon hiervoor heeft ie dan ook paar dagen vast gezeten hij had ruzie doordat hij een opmerking gemaakt had over de islam

Oke hij heeft wat edgy dingen gezegd en gedaan, maar hij was geen rascist

Een rascist is iemand die bij elk mens wat anders is dan hij, vol walging een manier gaat bedenken om van die gene af te zijn, dus nee Theo was geen rascist
  Met citaat antwoorden