Feit blijft nog altijd dat ALLEEN een rechter uiteindelijk beslist of iets wel of niet mag.
Mensen die zich op een dergelijk beestachtige manier ons rechtsysteem frustreren horen hier niet thuis.
Daarbij, ik lees van veel andere forums van buitenlandse mensen en marrokanen verdedegingen als "hij heeft ons beledigt" en weet ik het wat.
die gozer van de AeL beledigd mij ook door te zeggen dat het goed is dat een soldaat van mijn land is vermoord.
gaat een meerderheid nederlanders het nou goedpraten als ik die AeL figuur vermoord, in stukjes snij en aan de eendjes voer ?
punt is dat je hier opgescheept zit met een geloof en mensen die zich er te streng aan houden, natuurlijk zijn er ook uitzonderingen maar op dit moment is dit geloof een gevaar voor onze samenleving, dit is een bedreiging voor nederlanders maar ook voor moslim's het is niet zo dat er geen extreeem rechts stil zal blijven zitten.
Dit is ook logisch want jarenlang heeft de media alle problemen met minderheden ontkent, net zoals de politiek, nu dit volkomen uit de hand loopt, is het wachten op een verdere escalatie.
|