Onderwerp: Bush herkozen
Enkele bericht bekijken
Oud 4 November 2004, 11:14   #34
kreej-z
Lid

kreej-z's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 0Vera
grootse lol! iedereen wil niet-Bush, en dus wordt het dan Kerry heeft verder niks met Kerry te maken joh

ik heb laatst een artikel gelezen in de Folia (weekblad van de Universiteit van Amsterdam), er staat inderdaad dat mensen niet weten waar ze op stemmen. Zo vertelde een jongen dat ie voor het homohuwelijk was, en dat hij anti oorlog in irak was, en DAAROM op Bush ging stemmen en serieus, het ging er NIET bij hem in dat ie dan juist NIET Bush moest hebben. En dit was een jongen van de University!!!

ik heb me wel doodgelachen om die bek van die vicepresident van Kerry, wat een ongelofelijk zelfingenomen lachje had die toen ie zei "we can wait another night" enzo echt echt fantastisch wat een acteurssmile
ja, daar heb je wel gelijk in, de meeste mensen weten niet wat ze stemmen, ze kiezen voor een alternatief voor iets dat ze niet leuk vinden...
Maar er zijn ook genoeg mensen die dat niet doen hoor
bijvoorbeeld bijna alle kamerleden in nederland... het grootste deel van hen had toch voor kerry gekozen.. en ik kan me niet voorstellen dat zij er niks vanaf weten
kreej-z is offline   Met citaat antwoorden