Enkele bericht bekijken
Oud 5 November 2004, 23:28   #31
electricity
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Nee totaal niet eigelijk.

Ik vind wel dat je bij jezelf in het begin van een relatie jezelf de vraag moet stellen of er eventueel toekomst in zit. Als je op voorhand al weet dat het (waarschijnlijk) niets gaat worden, zou ik er zowiso niet aan beginnen. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik direct aan kinderen met die persoon wil denken

Eerst kijken of de relatie daadwerkelijk lukt, als dat lukt kan je proberen om te gaan samenwonen. Als dan nog alles goed gaat, en je word niet irri van 24u op elkaars hoofd te zien, en je ergert je niet aan zijn/haar gedrag, kan je misschien nadenken over (trouwen en eventueel) kindjes...

Maar ik vind dat je niet op de feiten moet vooruit lopen. Ik denk zelfs als je jou beredenering gaat volgen bij elke persoon waar je een relatie mee begint vanaf nu, je enkel maar bedrogen gaat uitkomen ;P
kijk wat jij nu hier zegt dat bedoel ik ook! ik weet alleen mezlef nooit goed uit te drukken ik wil niet nu gewoon "losse flodders" waarvan ik toch weet dat ze het jaar niet halen. ik neem wel iedere keer in mijn achterhoofd of ik mezelf al zie samenwonen met die persoon, als dat idee me al gek maakt, dan zal ik er geen verdere aandacht aan besteden want dat heeft dan gewoon geen kans van slagen
  Met citaat antwoorden