Citaat:
Originally posted by Bazzemans
De reden waarom hij vermoord heeft maakt mij ongerust en doet mij veel. Dat had nooit mogen gebeuren. De discussie die nu ontstaat is echter veel belangrijker. Gaan we werken aan een beter Nederland, waar bepaalde toleranties misschien wel ingeperkt moeten worden en de verschillende bevolkingsgroepen dichter bij elkaar komen te staan of gaan we nu nog meer tegen elkaar aan schoppen en nog meer problemen uitlokken? Laten we het zo komen dat van kwaad tot erger wordt.
|
Hier sluit ik me volledig bij aan. Het is echt niet zo dat ik van Gogh zo fantastisch vond, noch zijn 'schopperij' maar het schept zeker wel veel verontrusting dat in het uiten van de eigen mening iemand kennelijk moet oppassen bij het praten over de islam, omdat er bij die groep felle en agressieve (!!!) aanhangers zijn. En dat zij in Nederland onder deze vrije omstandigheden gewoon dit soort daden kunnen verrichten, vreselijk!
En daar moet zeker iets mee worden gedaan, want de regering heeft deze immigranten al veel teveel vrijheid gegeven. Er bestaat zo'n grote subcultuur binnen de immigrantengroepen (niet alleen moslims) dat zij de nederlandse samenleving en hun waarden en normen voor geen meter kennen en dus ook niet naleven NOCH respecteren! En ons ook niet, terwijl ze wel in ons land wonen. Ik zeg nogmaals integratie, maar de extremisten mogen van mij wel terug, die willen hier toch niet zijn want ze worden alleen maar omringd door mensen die andere opvattingen hebben, en da kan nie, die moeten worden opgeruimd.
We kunnen toch niet toestaan dat zoiets zou gebeuren?
Het treurige is dat we met de dood van Pim Fortuyn al waren gewaarschuwd, maar er kennelijk toch nog veel te weinig is gedaan. Hij had ook een duidelijke mening over immigranten enzo, misschien had hij er wel iets aan veranderd, maar dat zullen we nooit weten.
Niet dat ik het met hem eens was ofzo
Balkenende mag nu weleens aan Daadkracht gaan doen, want idd dat gelul is allemaal leuk, maar dat hebben we met Paars gehad, en dan gebeurt er niks. En dat kan nu niet meer.