Onderwerp: De 'grens'
Enkele bericht bekijken
Oud 6 November 2004, 19:28   #12
daphie
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chica

Van iemand houden vind ik moeilijk om te zeggen.. Ik vind het bij m'n vriendje ook moeilijk, hij zegt dat ie van me houdt, maar ja.. Het is nog zo vroeg. Ik houd nog niet van hem, tenminste niet op die manier.

Ik vond hem eerst ook niet leuk, ik wist niet dat ik hem leuk vond. Ik kwam erachter, omdat ik altijd bij hem wilde zijn. Het liefst wilde ik hem elke dag zien.. En op een gegeven moment werd ik een beetje verlegen als ik alleen met hem was Toen wist ik dat ik hem leuk vond maar zulke dingen zijn per persoon anders.
Ik ken het

Ik kon het onderscheid ook niet echt maken, heb het twee keer gehad dat ik mijn beste vriend echt superleuk vond..
De vorige keer dat dat was duurde het niet lang.. In ieder geval, onze 'relatie' niet [ik heb hem denk ik ruim een half jaar leuk gevonden voordat we wat kregen].. Het was nameljik binnen drieëneenhalve maand uit. Ik was ook niet meer verliefd op hem toen ik een maand wat met hem had. Ik weet niet wat het was.
Nu heb ik het gevoel weer, alleen nu echt het idee dat ik verliefd ben. Ik heb dit gevoel echt nog nooit eerder gehad, het voelt zo goed

Ik weet ook niet hoe ik er de eerste keer achter kwam dat ik hem leuk vond[mijn ex dus in dit geval]. Ik denk dat het gewoon geleidelijk gebeurde..
Nu gebeurde het eigenlijk in een klap, zeg maar.. Het was niet zo dat ik geen moment aan kan wijzen wanneer ik verliefd werd. Ik weet nog precies het moment dat ik dacht 'Wauw'.
  Met citaat antwoorden