Onderwerp: Ben ik de enigste?
Enkele bericht bekijken
Oud 7 November 2004, 12:57   #21
frox
pudiecat

frox's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
ik kan me nieteens herinneren dat ik dit topic gestart ben.

hmm okee......

en daarbij komt dat als ik spelfouten wil maken dat ik dat lekker gedoet . capiche?
whehehe ik heb ook een paar smsjes gestuurd waarvan ik neit wist dat ik dat had gedaan
En ik moest mn wekker zetten. Want ik meost om 5 uur mn bed uit om te werken. Terwijl het al 2:00 was...? En eers kon ik hem niet vinden (want hij gaf geen licht, want de stekker moest er nog in en ik die stekker zoeken en zat ik onder mn buro (om die stekker erin te doen) maar hij ging niet aan Toen werd ik nog gebeldtdtddt () terwijl ik onder mn buro zat, was mn beste maat die vertelde dat ik veel water moest drinken en een fles water naast mn bed moest zeten voor als ik wakker zou worden... en ik heel aandachtig luisteren goeie vrienden heb ik toch En onder tussen nog steeds die wekker niet aan en met alle macht geprobeerd dat ding aan de praat te krijgen maar lukte maar neit dan maar de wekker van mn telefoon
Ik kijk er echt van op dat ik gewoon wakker ben geworden, dat vind ik dan toch wel een beetje goed van mezelf.... En citroen is slecht voor je tanden zeg de tering