Enkele bericht bekijken
Oud 9 November 2004, 13:39   #7
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Met wat meer realiteitszin van Co, had AZ niet hoeven verliezen van PSV en zeker niet met ruime cijfers, de krachtsverschillen zijn ook weer niet zó groot denk ik. Misschien is PSV sterker, het heeft in ieder geval meer ervaring en wat meer echte topspelers, maar PSV is dit seizoen tot nu toe vooral degelijk en nog weinig sprankelend. Maar aan het einde van de rit zijn de posities op de ranglijst pas echt hoe de verhoudingen ongeveer liggen en ik verwacht niet dat AZ het tot aan mei volhoudt om voor de titel mee te houden.

Een voorbarige conclusie is het misschien wel, maar nonsense niet, Bart. De topclubs willen rond Europese wedstrijden nog wel eens op hun bek gaan, maar AZ speelde twee keer gelijk: één keer in de lastige uitwedstrijd tegen Roda (waar ook de topclubs niet makkelijk winnen, laat staan AZ) en een keer 0-0 thuis tegen Ajax, waar een overwinning ook gewoon mogelijk was. Utrecht heeft ook Europees gespeeld, maar ze winnen wel met een klinkende 4-0 en 90 minuten lang werd Utrecht overklast.

Met je punt dat AZ nu gehyped wordt ben ik het trouwens wel eens.
  Met citaat antwoorden