Enkele bericht bekijken
Oud 13 November 2004, 15:33   #22
virginia
Guest

Standaard

Citaat:
Voor zo'n gesprek heb ik geen drugs nodig... Dat kan zo ook wel, daar heb ik vrienden voor nodig, die naar me willen luisteren
Zo dacht ik eerst ook altijd, nou ook nog wel. Ik kan het ook super gezellig hebben zonder drugs hoor makkelijk. Tis neit dat ik het neit gezellig heb zonder. Ik wil ook absoluut neit mensen aan de drugs helpen ofzo. Je kunt het gewoon beter neit doen. Maar sommige mensen hebben gewoon het experimenteren in zich hoeveel slechte verhalen je ook vertelt die doen het toch, daar ben ik er 1 van hoor. Maar het is beter dat je dan er wat meer van af weet en neit door allerlei boekjes maar van mensen die er ervaring mee hebben. Ikzelf heb het neit zo op speed en eigenlijk ook neit heel erg op coke maar als je coke emaal een keer geprobeert heb krijg je er gewoon altijd zin in. MAar ik heb neit zo veel geld dus dat is weer een geluk bij een ongeluk dat ik er dan neit verslaaft aan kan raken. Maar vooral XTC en paddo's vidnt ik relaxt. Paddo's gewoon voor 1 keer per jaar ofzo veel vaker wil je eht ook neit want de effecten zijn heel heftig en duurt ff voordat je die kunt verwerken, op een positieve manier. XTC vidnt ik ook heel relaxt omdat je toch jezelf en andere op een andere manier gaat leren kennen. Je leert veel beter luisteren naar je eigen gedachten, klinkt heel raar. Maar je kunt alles wat je denkt veel beter een plekje geven. XTC en paddo's zijn ook neit verslavend, jah alleen geestelijk. XTC moet je gewoon neit te vaak pakken maar ik doe dat ook neit omdat herstel lang duurt. Ik dnek dat iedereen die wel een drugs heeft gebruikt bepaalde dignen beter snapt en met dignen anders omgaat. Ik kan gewoon met mensen die wel eens drugs op hebben veel beter praten omdat je elkaars gveoelens veel beter begrijpt. Mensen die nog nooit drugs op hebben zullen me misschien voor gek verklaren maar ik denk dat de meeste mensen die wel met drugs gexperimenteerd hebben begrijpen wat ik bedoel.
  Met citaat antwoorden