Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eniT
dat boek is zo'n 2000 jaar geleden geschreven! we leven nu, niet toen he. De wereld is ontzettend hard veranderd, je kan gewoon niet anders dan meegaan. En ook de kerk zal dat moeten gaan doen, anders blijven ze volk verliezen.
De basis blijft natuurlijk, maar de rest moet gewoon aangepast worden!
|
ik ben van mening dat ze juist niet mee moeten gaan.
dan kan je toch net de bijbel verbranden?
En volk verliezen?
Je houd van god of je houd niet van god daar heeft de kerk helemaal niks mee te maken en aangezien god een homohuwelijk verbied vind ik dat de kerk zich daaraan moet houden. Want je moet je wel realiseren dat de kerk, het huis van god is. God zou het niet opprijs stellen als het in zijn huis gebeurd.
Iedereen heeft zijn of haar eigen manier van doen en denken over het geloof, maar de kerk houdt zich strikt aan de bijbel. Dus vind ik dat er geen homo huwelijken mogen plaatsvinden, dat zou schijnheilig zijn.
ik heb helemaal niks tegen homo's maar ze moeten niet dingen willen doen of willen bereiken in een gemeenschap waar ze niet geaccepteerd worden. Dat vind ik jezelf verlagen als homo zijnde.
waarom zou je in de kerk willen trouwen als god zulke huwelijke als een grote zonde ziet?