Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
als ik eerlijk moet zijn, ik heb idd een hekel aan die moslims ja
en na dat gedoe met Theo al helemaal, nu heeft Nederland tenminste kunnen zien hoe laf sommige zijn
zelf ben ik onder bedreiging van een mes van m'n telefoon beroofd.. door een marokkaan
vriendin van m'n ex is bijna het ziekenhuis in geslagen... door een groep turken/marokkanen, omdat ze werd uitgescholden door slet en hoer en weet ik veel wat allemaal, en zich daar niks van aantrok
tijdens het uitgaan ruzie gehad met zo'n marokkaan omdat ik alleen even zijn kant op keek, meteen weer gezeik "wat kijk je me aan blablabla?" klap voor je smoel kun je krijgen
bekend verhaal he? en hun gedrag zal niet zo 1,2,3 veranderen.. en dat gezwel zal zich alleen maar uitbreiden
als we er niks tegen doen, zal het alleen maar erger worden
|
ik vind het kwalijk dat jij mensen ziet als moslim, of niet moslim.. In eerste plaats zijn het gewoon mensen.
Het zijn de extremisten die dit doen. Het zijn niet de modale moslims.. Als ik door mijn buurt loop zie ik meer moslims die er hun afschuw over het voorval uitspreken dan dat ze er voor zijn. Ik heb er nog geen een ontmoet die het met het vermoorden van theo van gogh eens was...
Het is nog zieker dat een stelletje mongolen reageert door een basisschool en een moskee in de fik te steken. Achterlijke domme lompe mensen, ik snap niet dat ze denken dat je met wraak iets oplost..
En hoeven wij niet-islamieten ons daarvoor te excuseren? nee!
waarom is het zo dat alleen de moslims zich moeten verantwoorden of afkeren van dit soort daden? waarom moet ik dat niet?
omdat zij hier te gast zijn? Maar het is toch zo dat wij ze in eerste instantie hier gehaald hebben als goedkope arbeidkrachten, en ze nooit welkom geheten hebben. Turk was in de tijd van de gastarbeiders een scheldwoord, en moslims waren enge zieke mensen. Wij hebben hen toch niet welkom laten voelen? De overheid heeft deze mensen gebruikt om onze economie te kunnen laten groeien.. Ga niet zeggen dat zij zich lief en aardig op moeten stellen want dat heeft Nederland ook nooit gedaan.