Enkele bericht bekijken
Oud 15 November 2004, 23:11   #1
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down Het Nederlandse volk is oliedom

Ik heb me vanavond zitten vermaken achter de buis. Normaal kijk ik nooit langer dan 1 uur achter elkaar televisie, maar vanavond werd ik weer eens meegezogen in een programma, genaamd 'De Grootste Nederlander aller tijden'.

Links en rechts had ik al één en ander opgevangen omtrent de genomineerden. Een deibiliteit die zijn weerga niet kende, dus ik ging er eens goed voor zitten..

Alvorens ik mij goed en wel geïnstalleerd had kon ik een eerste schaterlach alweer niet onderdrukken. Wat bleek nu? Het Nederlandse volk bleek massaal de telefoon ter hand te hebben genomen, en op Pim Fortuyn (!) gestemd te hebben!! De grootste Nederlander aller tijden!!!

Onder de overige genomineerden zaten verder een Duitse en een voetballende midmid die op zijn 50e wat van zijn miljoenen gedoneerd heeft..

Wederom een bewijs van de intelligentie van 'ons volk', dat beste te omschrijven is als een mix van een verwende kleuter en een verstandelijk gehandicapte (excuses wanneer ik nu mensen beledig, het is slechts om een beeld te schetsen!). Het is toch on-ge-lofelijk dat men stemt op iemand die niets heeft (kunnen) betekenen voor het land, en zoals iemand het treffend verwoorde; over 50 jaar slechts een voetnoot in onze rijke geschiedenis zal zijn. Het is werkelijk meelijwekkend, en je hoort de Engelsen en Duitsers, bij wie een dergelijke verkiezing al eens eerder werd gehouden, nu al lachen om de krankzinnige stompzinnigheid van het Nederlandse volk..

De stelling luidt aldus: Het Nederlandse volk is oliedom..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden