- mijn profiel van Juud-lxxxx bij CU2 nog steeds de aandacht van wat zielige jongens trekt?
- ik quote....
Citaat:
Van: tommie82 <friends4ever735@hotmail.com>
Antwoorden aan: tommie82 <friends4ever735@hotmail.com>
Verzonden: zondag 14 november 2004 17:10:16
Aan: Juud-Lxxxx <thephit@hotmail.com>
Onderwerp: ik vind je een leuke meid
| | | Postvak IN
ben een jongen van 23 vrijgezel rook niet drink niet woon nog thuis bij mijn ouders ben ook al lang vrijgezel ben ook opzoek naar een leuke meid vind jouw er wel leuk uitzien ik woon in geleen heb een auto werk op dsm voor vast verder heb ik een normaal leven avond toe opstap ga wel vaak naar de film ben een echte film freak ik ben eerlijk lieg nooit tegen wie dan ook over wat dan ook ben lief en tot nou toe zijn de meisjes altijd bij mij weggegaan ik wil gewoon een vast iemand en daar mee oud worden maarja je zult mij eerst moeten zien he want ik heb geen pc dit doe ik bij een vriend dus als je iets wilt weten laat mijn vriend dan maar wat weten
de groetjes van danny ps laat dan wel wat horen van je xxxxxxxxxxxx
--
Dit mailtje is verstuurd door http://www.cu2.nl/tommie82
Pas als je een antwoord stuurt weet hij/zij je e-mailadres. Let op dat er mensen zijn die voor o.a. commerciele doeleinden (spam) graag je e-mailadres willen misbruiken!
|
- ik niet snap die die jongens steeds het lef hebben om een wildvreemde zoiets te sturen?

- de msn account van judith nog steeds bestaat?
- het password daarvan bartenrem is?

- belangstellenden die tommie dus wel kunnen toevoegen en gezellig met hem kletsebetsen

- ik ook wel moet toegeven dat die judith wel een lief koppie heb?

-