Enkele bericht bekijken
Oud 23 November 2004, 14:14   #38
BlackTurtle
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
euh henk....

als je ouders een bepaald bedrag verdienen zijn ze ook verplicht om je financieel te steunen. Vervolgens geeft het IBG wel minder geld.
zodat het voor iedere student even eerlijk wordt gemaakt.

daarnaast als je op de universiteit zit of hogeschool krijg je het in een normale schoolweek aardig druk. Dan heb je vaak maar 1 dag vrij in de week waarop je kunt werken om je studiegeld te betalen.

maarjah ik ben ook zo'n rijkeluiskindje dus ik heb er waarschijnlijk ook een andere kijk op...
m'n ouders betalen m'n huur en m'n schoolgeld (voor een bepaalde tijd) en voor de rest moet ik zelf rondkomen en ik accepteer de financiele hulp die ik kan krijgen bij m'n studie. waarom zou ik het niet doen?

rijbewijs en andere dingen moet ik zelf voor dokken btw...
maar gelukkig neem ik genoegen met een klein mono tvtje en hoef ik geen bigass breedbeeld tv dat vind ik namelijk echt zonde van m'n geld (omdat ik zo'n tv lelijk vind dus )

en dat neem ik jou ook kwalijk.

en over dat mijn ouders verplicht zijn om mij geld te geven die discussie heb ik volgens mij al is met jou gehad toen zei je toch dat als je het zou willen dat je ze het gerechtelijk kunt verplichten.(weet niet zeker of dat met jou was)

de vraag is alleen wat voor onverlaat zoiets zou doen.

nee ik blijf erbij.
  Met citaat antwoorden