Enkele bericht bekijken
Oud 23 November 2004, 18:47   #25
lou
Guest

Standaard

Ik gebruik af en toe een paar pilletjes , laatste paar maanden niet meer want ik moet medicijnen van de dokter slikken en ik weet niet of het fout kan gaan als ik dan XTC slik , dus doe ik het voorlopig niet . Maar als ik naar mijn vrienden kijk die echt elke week gebruiken veranderen hun echt , bij de meeste gaat het weekend alleen maar om drugs te gebruiken en verder niks anders.Ik doe / deed het zelf niet alteveel ( +/- 2 keer per maand ) en heb ik datzelfde gelukkig niet .

Citaat:
Maar vidnt niemand het nou fijn om met iemand een heel diepgaand gesprek te voeren als je pillen op hebt? Geweldig vidnt ik dat dan gooi ik er alles uit hele emotionele dingen. Zelfs mensen die neit zo snel iets vertellen vertellen hun diepste geheimen. EHt fleopt er dan gewoon uit. Niet altijd positief maar merendeels wel.
Eerste keer dat ik het gebruikte was om het gewoon te proberen en de keren erna gewoon om de rare dingen die je mee maakte .Ik zelf heb nog nooit een ''geheim'' verteld toen ik onder de pillen zat want ik bang dat het uiteindelijk toch doorgeluld zal worden , maar ik ken wel zat mensen die geheimen wel aan mij /een groep vertellen . Ik lul die dingen trouwens niet door want dat is gewoon matig en ik zou ook niet willen dat zoiets bij mij zou gebeuren .
  Met citaat antwoorden