Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lieve colafles
Blackturtle... ik kan je verzekeren dat je naast school/opleiding niet ook nog eens zo veel kan werken. Ik pas nu op voor zeven uur in de week, en ik kan het echt niet aan om nog meer te werken. Ik moet en huiswerk, en huishouden en school en werken.. school: 32 uur (over twee weken 36 uur) per weel werken is 7 uur per week.. toneel, mijn hobby en mijn rustpuntje in de week is 6 uur in de week.
en ik moet elke dag (het liefst) om 10 uur gaan slapen, anders trek ik het niet.. ik ben bijna elke dag aan het rennen..
ik betaal dan wel het grootste gedeelte zelf, maar mijn ouders moéten bijspringen, anders red ik het echt niet..
ik betaal de helft van mijn schoolgeld, 200 euro van mijn huur (mijn ouders 50) en mijn eigen eten.. maar ze springen toch bij voor 40 euro per maand en nog 300 euro schoolgeld voor dit jaar.
ik ben wel iemand die het grootste deel zelf wil betalen, en ik kan en wil het niet begrijpen dat niet iedereen dat gevoel heeft.. maar dat zal wel liggen aan het feit dat wij het thuis wat minder breed hebben dan andere mensen (ondanks dat niet minder gezellig, in tegendeel )
maar ik accepteer het wel als mijn ouders aanbieden mij financieel bij te springen.
maargoed meer werken lukt niet altijd...
|
jij zegt dat het niet kan?
goh, ik heb het toch een heel schooljaar volgehouden.
muv sommige zondagen en feestdagen, elke vakantie werkte ik ook.
en jah, ik ben een workaholic.