Onderwerp: wat zou je doen?
Enkele bericht bekijken
Oud 2 December 2004, 14:19   #1
BlackTurtle
Guest

Angry wat zou je doen?

okee even een kleinme inleiding:

afgelopen zaterdag, een goede vriend van me die we verder V. zullen noemen, Loopt door new york(de discotheek) hij is op zoek naar zijn vrienden.

hij loopt de trap op naar het balkon alwaar hij in botsing komt met een turkse jongen, een kleine woordenwisseling volgt en ineens ziet V. uit dat hij ingesloten word door een groepje turken. Nou is V. ook geen lieverdje en snapt dat hij hoe dan ook klappen gaat krijgen, dus hij kiest eieren voor zijn geld en begint nadat de turk voor hem aanstalte maakte om hem te slaan als een wilde op de turkse jongen in te slaan. Het lukt hem enkele klappen uit de delen en breekt daarbij zijn hand. Maar zoals we gewend zijn, begint daarna de hele groep turken op V. in te slaan en te schoppen.

Als eindelijk de uitsmijters aankomen, ligt V. te bloeden op de grond en enkele turkse jongens trappen nog na, en nu komt het, om verdere confrontatie met de groep turken te voorkomen, word een hevig bloedende V. er uit gesmeten en op de stoep voor de discotheek achtergelaten.

De uitsmijters zijn nog wel zo vriendelijk geweest om de politie in te schakelen. Die in de eerste instantie er van uit ging dat hij diegene was die een ander wat heeft aangedaan. Hij heeft zijn verhaal uitgelegd aan de agent die er verder niets mee doet. of wil doen, het is maar net wat je wilt.

uiteraard zullen hier nog acties worden ondernomen, maar niet door de politie maar door ons. Dat is het onvermijdelijke resultaat van deze maatschappij, lost de overheid in de vorm van de politie het niet op, doen uitsmijters niet wat ze horen? dan doen wij wel wat ons goed lijkt.

en ja, ik ben furieus.

Nou is mijn stelling:

Wat zou je doen als jij die uitsmijter was geweest:

je collega's optrommelen en schoon schip vegen?

het slachtoffer van een groep turken er uit smijten omdat je te bang bent om actie te ondernemen?

of anders namelijk.....
  Met citaat antwoorden