okee, ik heb me dus echt helemaal de tering gelachen van de week.
wat blijkt, in amerika zit een sticker op darwins boek over evolutie, en daarop staat dat er rekening mee moet worden gehouden dat het slechts om een theorie gaat en dus geen vaststaande feiten.
WANT! en hier komt het.....
sinds onze grote vriend frits gw boes, alweer een verkiezing heeft geensceneerd er dus meer streng christelijken de overhand krijgen, en laten we verdomme wel wezen,
Wat er in de bijbel staat is waar! wat een of andere hippie stijf van de lsd 2000 jaar geleden zag en opschreef is natuurlijk veel aannemelijker dan iets wat in de moderne tijd met wetenschap onderzocht word.
vind je niet?
nou gaat de discussie er over mag men dit doen, mag men godsdienst vermengen met onderwijs zonder dat je daar een keus in krijgt? Is het goed om te zeggen dat het een goed is en het ander af te wimpelen? en waar er gewimpeld word dat is om het even.
MAG MEN WIMPELEN?
ik vind van niet.
het feit dat er in amerika geen godsdienst lessen zijn heeft mij tot de conclusie gebracht dat je daar een geloof door je strot geramt krijgt, en dat maakt hun in mijn ogen niet veel beter dan osama of zn makkers. hoe kun je nou zeggen dat je in een democratie leeft terwijl je nieteens je geloof mag kiezen, dat doet de staat voor je omdat dit onlosmakelijk verbonden is aan je les, vanaf dag 1, en of je streng gelovig bent of ietsjes, dat hangt van verschillende factoren af. maar er zal voor worden gezorgd dat je t tenminste weet. want after all...
god bless amerika.
ik vind dat de atheist in amerika gediscrimineerd word.