Kennlijk voor hen niet genoeg bewijs
De politie zei ook nog : " Ja dan moet je zelf even naar die meisjes gaan "
ik : "Hoe moet ik dat aanpakken dan, want ik denk persoonlijk niet dat ze mij serieus zullen nemen "
zij lachend : " tsja gewoon vragen of zij de digitale camera hebben "
ik dacht doen : " Jah euhm, heb jij mijn digitale camera ? " 1 van die meiden : " euhm nee " ik : " Oke doei "
Ja sorry hoor, maar ze liegen dan dat ze barsten. Zou de politie nou echt zo naief zijn om te denken, dat ze toegeven dat ze 'em hebben ?
Mijn vriend en een vriend van ons, kwamen hun een keer tegen op het postkantoor, en toen hoorden ze gefluister, iets van : " Oh heb je hun weer "
Waarschijnlijk heeft die vriendin die het feestje heeft georganiseerd het aan hun verteld ( tsja wie kan het anders zijn ). Ik denk persoonlijk dat die vriendin hun ook wil beschermen, en doet ze alsof er niks gebeurd is ofzo
Ik mag namelijk niks vertellen aan haar ouders dat het gebeurd is, en iedereen zegt trouwens : " ja zij hebben het niet gedaan " en blabla wat een bullshit er allemaal omheen, en dan alleen bij die meiden. Ik weet echt zeker dat ZIJ het hebben gedaan, en het is zo frustrerend dat die klotepolitie er helemaal niks aan doet gewoon...en maar beloven...