Ze zullen echt niet Kuyt en Kalou tegelijk verkopen. Daarbij vind ik het ook wat vroeg..
Overigens wat kanttekeningen weggeplukt van fora waarom het wellicht niet om Hofs zou gaan, maar om een echte grote transfer.
"Als het nog niet rond is met Hofs en er zelfs nog een medische keuring gedaan moet worden zal de Feyenoordkrant morgen toch die transfer nog niet bekend maken? Dat gaat van Feyenoord zelf uit, en die doen dat altijd pas als het 110% rond is!"
"Derksen schreef ook nog iets anders, namelijk dat hij heel erg nieuwsgierig was welke van de landelijke dagbladen het nieuws morgen zou brengen.....die moesten dan namelijk wel over hele goede journalisten beschikken !!! Hofs was een makkie, dat speelde al 14 dagen en dat komt morgen misschien tot een accoord wanneer Feyenoord met zijn zaakwaarnemer rond de tafel ging. Afgaande op wat Derksen zei dat het om een toptransfer gaat waar zowel Ajax als PSV van zouden schrikken denk ik met alle respect voor Hofs niet dat het om hem gaat !! Aanvallend zoekt Feyenoord niemand dat loopt wel lekker, het kan zijn dat Feyenoord eindelijk zijn verdedigende topper heeft. Afgelopen zomer was er namelijk wel geld voor een topper, maar als je alle transfers bij elkaar neemt is er nauwelijks een euro uitgegeven. Tel daar bij op dat Buffel in de winterstop verkocht gaat worden en dat ze misschien die euro's die voor hem binnenkomen daar nog eens bijleggen."
"Je zet toch geen artikel over een transfer in je krant, als de transfer nog niet 100% rond is. Het lijkt me ook dat de 1e krant voor 8 uur gedrukt zal worden."