Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
jonge... er is toch niemand gewond geraakt... waar haal je die woede toch vandaan? wees blij dat die gasten geen steen door je ruitje hebben gegooit... dat kan meer slachtoffers veroorzaken dan een boomstam..
en met of zonder vandalisten... je moet zowiezo altijd een trein eerder pakken voor het zeker of het onzeker als het om een belangrijke afspraak gaat... de ns had net zo goed 'gewoon' vertraging kunnen hebben...
en dan had je altijd nog naar cs kunnen fietsen en daar op de intercity kunnen stappen naar almelo..
beter te vroeg dan te laat
|
waar ik die woede vnadaal haal, allejezus, ga een boom knuffelen ofzo, die m,ensen in die trein hebben ontzettend veel geluk gehad omdat de trein niet hard reed doordat hij net bij t station wegreed, maar hij moest wel worden losgekrikt om hem te ontzetten.
zon ding kan ontsporen met alle gevolgen van dien, en wat van die nmachinist die er in zit? daar denk je ook niet bij na of wel?
en dat jij het vreemd vind dat ik woest bent word ik alleen nog kwaaier om, het is godverredomme levensgevaarlijk wat een stel van die kutventjes flikt.
is dat dan geen reden om kwaad te worden?
of heb je een betere oplossing?
een stille tocht?
een knuffelparade?
een geitenwollensokken brei marathon?:@