Onderwerp: Vlaams belang??
Enkele bericht bekijken
Oud 21 December 2004, 10:50   #3
thali
architect of life

thali's Avatar

Standaard

Verschrikkelijk eh!?!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aefax
wat mensen bezielt om op het blok te stemmen, ik weet het niet, volges mij zijn die mensen gewoon heel heel erg dom en kunnen ze geen enkel standpunt van het blok behalve dat over migranten en geloof mij, voor de rest stelt hun programma NIETS voor. en als ze zo aan't roepen zijn van "eigen volk eerst" daar krijg je inderdaad schrik van want het lijkt heel erg op "hitler hitler hitler", alleen de groet ontbreekt nog... 't gaat de verkeerde kant uit hier in vlaanderen...
Dat is idd zo. De mensen kennen alleen de veralgemeende voorbeelden. "Turken zijn lui, ze leven op ons geld of ze nemen onze banen in." "Ge moet die vreemden eens zien rijden met hun bmw, zullen wij wel werken, en dat leeft op ons kosten!?!" "Ja, 't was weer nen vreemden." Het VB staat ervoor bekend dat ze de geldkraan voor rascisten willen dichtdraaien en zoveel mogelijk willen terugsturen naar hun land.
Maar naast die rascistische ingesteldheid, hebben zo ook nog de avondklok die ze willen invoeren.
En meer blauw op straat. 't Geeft mss de eerste weken/maanden een gevoel van veiligheid, maar volgens mij ga je je na een tijdje enorm gecontroleerd voelen...
En dan de onafhankelijk van Vlaanderen. Waar halen ze het?!?
We zijn zo al geen scheet groot, Vlaanderen kan het echt niet redden op zijn eentje...

't Is zo dat ze moesten kiezen:
Ofwel gewoon een naamsverandering, ofwel een totaal nieuwe partij.
Als ze een nieuwe partij zouden zijn, dan verloren ze al hun subsidies (even vermelden mss dat het Vlaams Blok de rijkste partij van België was).
Nu ze het VB als verderzetting van het Vlaams Blok zien, zitten ze wel met het probleem dat ze nog steeds de stempel van rascistische partij dragen...
Nu jah, eigen schuld...