Enkele bericht bekijken
Oud 27 December 2004, 10:40   #2
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik heb m niet, omdat ik zit te wachten op de echte CM 5. Die komt nl gewoon nog uit hoor, in maart Dit is wel van de makers ervan, maar is een stuk minder uitgebreid heb ik me laten vertellen. Zo zijn er minder competities?!

Ik speel persoonlijk vaak CM 4, en dan begin ik nooit met een club uit het betaalde voetbal, maar met een amateurclub, in het buitenland. Zo begon ik ooit met dé rivaal van KV Mechelen, Racing Mechelen in de Belgische 3e klasse. Ik wacht dan altijd af tot ik promoveer, waarna ik ga soliciteren bij een stabiele club uit de 2e klasse, enzovoorts. Totdat ik uiteindelijk uitkom aan de top, en dan probeer ik het in een groot voetballand.

Ben ik eenmaal bij de Manchesters, Bayerns, Reals enz uitgekomen, dan is er in feite weinig meer aan. Deze clubs hebben zulke hoge budgetten dat je gewoon je eigen team koopt. Wat ik dan vaak ga doen om met niet te hoeven vervelen, ik zoek een club op die bij fananciële situatie failliet heeft staan, en ga daar een spelen kopen voor 30 miljoen ofzo, en dan zie je die club binnen 2 jaar vanuit de amateurs terugkeren in de eredivisie. Daarna ga ik er dan zelf soliciteren en proberen er een topclub van te maken. Is me eens gelukt met Karlsruher SC

Football-Manager heb ik in de winkel zien liggen, maar mij leek hij persoonlijk niet uitgebreid genoeg. Dé competities zijn voor mij de Boliviaanse, of de Canadese, daar ken je niemand, daar kun je niet even een speler van naam halen, maar moet je ze gaan scouten enzo. Misschien kun jij me van het tegendeel overtuigen Tijs
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden