Het mooie aan CM 4 vind ik alle doorgroei-opties. Men hecht er daadwerkelijk waarde aan dat ik promoveer met het toch onbeduidende FC Erzgebirge Aue (vandaar dat logo ook eigenlijk, Arie!). Wanneer ik eenmaal in seizoen 6 bondscoach wordt bij die Mannschaft, en tegelijkertijd Alemannia Aachen van notionale bekendheid wereldwijde bekemdheid heb gegeven, dan zeurt men om het aantal kansen dat het nationale team mistte tegen Liechtenstein.
Je moet trouwens ook gewoon in het Duits of Engels spelen, Tijs, de Nederlandse vertaling is bij CM in ieder geval altijd kut geweest.
Qua scouts ken ik dat probleem trouwens niet. Mijn scouts zorgen er in ieder geval voor dat ik altijd als eerste in de markt ben voor de jongste talenten uit de EU (of uit Zuid-Amerika), en ik doe zelden een miskoop! Hoe zit het met jou dan?
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
|