Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
als er een zaal vol mensen eigen volk eerst staan te schreeuwen dan doen ze dat niet omdat het deuntje zo lekker klinkt daar is een reden voor, maar wat is die reden?
|
de zondebok zoeken zeker?
als er in de krant 2 berichten staan over een overval. het ene door een blanke en het andere door een vreemdeling, wordt dat van die vreemdeling direct onthouden. zal ook wel met naïviteit te maken hebben.
ow ja, over dat stemrecht. het zou wel eens goed kunnen dat het VB dan net de grote overwinnaar wordt. de foert-stemmen zullen ze dan mss niet krijgen, maar ze zijn wel het radicaalst. zij MOETEN hun doel bereiken, wat dan ook. luister maar eens naar Dewinter.
daarenboven vind ik het enorm vervelend dat ze tegenwoordig in elk politiek debat zitten. alsof de media ze toegevingen willen doen, omdat ze een aantal jaar terug amper te zien waren.
telkens ik Dewinter hoor zeggen dat ze meer dan 1 miljoen Vlamingen vertegenwoordigen, wat nota bene zijn beste argument is dat hij kan vinden, zap ik.
komaan zeg. op de vraag wat ze gaan doen tegen de vergrijzing antwoordde hij: "meer kindjes maken."
sorry, maar als dat hun standpunten zijn. dat ze eens met echte ideeën afkomen, maar nee, het enige wat ze kunnen is luid roepen. goed voor de schaapjes.