Onderwerp: Vlaams belang??
Enkele bericht bekijken
Oud 30 December 2004, 19:34   #23
Saarah
Girls JustWannaHave Fun

Saarah's Avatar

Standaard

(K heb de rest van het topic niet gelezen)
Maar ik vind dat het Vlaams Belang weliswaar overdrijft, maar dat het op sommige punten wel gelijk heeft.
Ik heb niks tegen Marokkanen, Turken, Indiërs ofzo. Mijn oom is een Indiër die als baby geadopteert is dus ja... Hij zit trouwens ook in de politiek, maar dat even terzijde.
Ik heb dus niks tegen Marokkanen, of andere buitenlanders, zolang ze me gerust laten.
Ik ga nu 2 voorbeelden geven.
In de Bergstraat, da's een straat waar winkels enzo zijn en ook café's, ben ik nog nooit lastiggevallen door Belgische jongens. M'n vriendinnen ook niet.
Een paar weken geleden echter gingen 2 van m'n vriendinnen vrijdag 's nachts (rond 1-2u) naar de nachtwinkel om iets te kopen (kauwgom ofzo, ik weet het niet juist meer). In de Bergstraat stond een groepje van 5 Marokkanen, die m'n vriendinnen nakeken en nariepen enzo. Nog nooit voorgehad met Belgische jongens.
Een voorbeeldje van gisteren nog. Ik ging met diezelfde 2 vriendinnen van een café aan de ene kant van de bergstraat naar een café aan de andere kant, we hadden er afgesproken met iemand. We komen 2 Marokkanen tegen, die in de andere richting lopen en ons dus passeren. Ik kijk achterom en zie dat ze even blijven staan, naar ons kijken en terugdraaien. Ze lopen ons achterna, tot ze op een gegeven moment in een inhammetje blijven staan en ons nakijken. Wrs dachten ze dat we op weg waren naar de auto ofzo, want het was vlak aan een grote parking. We gaan het café binnen en zien ze een minuut later het café voorbijlopen. Een minuut of 2 later komen ze het café binnen . We zaten bij een hele hoop vrienden, ze hebben niks gezegt, zijn gaan zitten en ongeveer anderhalf uur later vertrokken.
Nog een paar uur later vertrek ik. Ik laat me afzetten, en moet nog zo'n 10m door de Bergstraat gaan. Ik kom hen terug tegen , ze kwamen uit 1 van de café's. De 1ne zegt iets tegen mij, ik heb niet verstaan wat maar het ging over de andere Marokkaan want hij wees. Ik heb hen heel vies bekeken en ben doorgegaan.
Allebei de keren waren het toch weeral Marokkanen, hé? Dit heb ik nog nóóit voorgehad met Belgen. Toeval of niet?
Saarah is offline   Met citaat antwoorden