Onderwerp: Vlaams belang??
Enkele bericht bekijken
Oud 4 January 2005, 12:49   #28
koekje
tijd om op te staan

koekje's Avatar

Standaard mjah

hoi,

ik las reeds al de opinies die hier aanwezig zijn, en ik vind eerlijk gezegd dat er wat in zit, aventoe lijkt het niet of we in een soort vizieuze cirkel zitten,....

ik sta er ff bij stil hoe erg we er aan toe zijn...ik moet eerlijk toekennen dat vb deels een waardevole argumentering hebben op een bepaald gebied,.nl als we het hebben over het problematiek waarbij vreemdelingen zich moeten aanpassen aaan belgie, dit vind ik uiteraard maar normaal, het spreekt voor zich. maar de knooop ligt eerder op een domme plaats...waarbij ik denk dat het een nogal naief probleem is, als je snapt wat ik bedoel. ik geef nu een voorbeeld; wanneer je weet dat mohamed een auto tracht te stelen, dan zijn plots alle marokkanen of diegene met een donkere vel medeplichtig. wanneer je weet dat joris verhasselt een auto gestolen heeft, daaaar gaat men niet verder ôp in... ik zelf vind dat ik het nogal simplistisch heb uitgelegd, maar infeite lijkt het grotendeels hierop, je moet het niet te ver gaan zoeken, dit gaat uiteraart allemaal gepaart met meeloperij en angst,...misschien heb het mis, misschien niet...

maar dan komt nog een ander problematiek waarover we niet echt alles kennen,...maar deels wel, zoals ik nogmaals heb mogen zeggen, steunt het vlaams belang deels op het voorbeeld die ik hier boven heb mogen weergeven.
maar dan, de vb stemmers zien dit allemaal als het ware obsolute oplossing voor dat geen dat zij als problematiek aanzien, waarbij het infeite om meeloperij en angst gaat om hun eigen zin tot positieve doeleinden te brengen. maar infeite kijken ze niet verder in de toekomst , als je snapt wat ik bedoel/// nu zijn ze er deels van overtuigd dat ze de ware oplossing zijn , maar ze hebben geen gedacht van wat ze eventueel zouden kunnen doen in de toekomst,..daar denken ze grotendeels niet aan.het begint nu bvb bij de avondklok, dat is nu niet echt zo zeer problematisch, hoewel het voor de jeugd niet altijd positief is.maar hier begint het ook wel;/...avondklok, belastingen, e.d....
maar daar ga ik ff niet verder op uitweide....

ik kan dit best vergelijken met een zwart gat in de helal,
een zwart gat is afkomstig van een dode ster die uigedoofd id wegens gebrek aan branstoffen, waarbij de zwaartekracht te hoog wordt ,dat ze in een strort tot een zwart gat,...stel nu dat 'wij' allemaal worden aangetrokken door dat mooite ster, omdat we het zo aangenaam vinden, en perfect,///en stel dat het dan plots tot een zwart gat omgezet wordt, dan zitten 'we' vast. we worden aangezogen door dat zwart gat en kom er in terecht, en kunnen er onmogelijk uit komen( infeite waren 'we' al lang tot stof gekomen, maar dit is een ander verhaal.^) 'we' worden door het geen dat 'we' zo mooi vonden nl die ster, bedrogen,...het is mooi; maar vervolgens wordt dit de hel...dit valt dan te vergelijken met wat vb in de toekomst van plan zijn , stel dat ze dan aan de macht zouden komen....ik kan het denk ik niet beter uitleggen...

ik recapituleer; het gaat erom dat alles rond een onbenullig probleem draait , die tegelijkertijd wel een groot probleem zou kunnen zijn..waarbij meeloperij en angst van te pas komt,////

ik zelf ben het niet mee eens met wat ze zijn en hun gedachten...het feit dat buitenlanders zich moeten aanpassen is een feit ;//en het is maar normaal ook; maar dat buitenlanders hier niet thuishoren, daar heb ik niet mee begrepen....

danku voor digene die de moeite deden omdit te lezen.
koekje is offline   Met citaat antwoorden