Onderwerp: vuurwerk of 555
Enkele bericht bekijken
Oud 4 January 2005, 14:14   #55
Saarah
Girls JustWannaHave Fun

Saarah's Avatar

Standaard

Jullie zijn echt grappig Aan jullie gedrag zou je niet zeggen wie er hier 14 is en wie ouder...
En zoals ik zei, tis ÉÉN VAN de redenen waarom ik niks stort. Een andere is dat ik dat evengoed aan iemand kan geven hier in de buurt, én dat ik het zelf ook goed kan gebruiken.
Nog een andere is dat ik het dan evengoed aan een andere organisatie zou kunnen geven. Nu wordt er ineens zoveel ophef gemaakt over Azië, oké, tis erg! Maar er zijn veel ergere dingen in de wereld hoor.
Oké, veel van die mensen zijn familieleden en hun huis kwijt. Maar dan kan ik ook een voorbeeld geven van verre familie van mij (ik ken haar niet goed, maar tis familie en een goede vriendin van m'n tante, ze woont hier in de buurt). Die vrouw is in 2004 haar man verloren aan kanker, en even later haar zoon ook aan kanker. Een week geleden is haar kleinzoon verongelukt , die vrouw heeft het nu MINSTENS even ellendig als al die mensen in Azië. Ze is ook op een jaartje tijd haar dierbaarste familieden verloren...
En dit gaat nu niet over geld, idd, maar tis een voorbeeld dat er hier evenveel ellende bestaat als in Azië. Hier zijn ook arme & dakloze mensen hoor...
Saarah is offline   Met citaat antwoorden