Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
haha haha haha
ik zit hier geen pleidooi voor het behouden van sociale instellingen te houden. Ik denk harstikke rechts meestal. Jij denkt dat rechtse mensen racisten zijn, maar ik vind ook dat er genoeg nederlandse (blanke) kutmongolen wonen hier.
trouwens dude: in azie wonen geen negers.
|
kun jij tegenwoordig ook al gfedachten lezen?
niet nou houd je smoel dan met die domme uitgangspositie van je, tuurlijk is niet iedereen die rechts is rascist en zo is niet elke rascist rechts. heeft met dit onderwerp niets te maken , dus probeer niet af te dwalen.
nou dan ga je toch lekker in thailand wonen, kun je mooi mee helpen opbouwen, ja beantwoord mij die vraag eens als jij het zo nodig vind dat er geholpen moet worden waarom ga je dan niet daadwerkelijk helpen ipv. de kapitalist uit te hangen en door een donatie je eigen gevoel voor zelfwaarde op te krikken. nee mij maak je niet wijs dat je superieur bent door te doneren, het enige wat je aan t doen is is je ego masturberen.
ik kom er tenminste voor uit dat dat schijtvolk me geen reet kan schelen, ik heb hier al genoeg problemen zoals het is, en de wereld draait om hun of zonder hun ook wel door. no problem.
en met arme negertjes bedoel ik elke minderheid die geld krijgt.
hey wacht is, is bedelen niet verboden in nederland?
arresteren ze zwerfers neit als die mensen om geld vragen?
doet 555 niet hetzelfde? (ja maar dat is voor arme negertjes dus dan is het goed)
flikker toch op man