Onderwerp: vuurwerk of 555
Enkele bericht bekijken
Oud 5 January 2005, 00:14   #58
BlackTurtle
Guest

Standaard

ik ben geen rascist. dat even voorop.

een laag iq, alleen omdat ik het niet met jou eens ben?

omdat ik er de schurft in heb aan die zelfverheerlijking van mensen. kijk eens hoevaak je hoort:
''ja ik heb al wel geld gedoneerd, wel 50 euro en jij?''
dan heeft die hele ramp er geen donder meer mee te maken maar gaat het eerder om hoe goed je wel niet bent omdat je gedoneerd hebt. nou gefeliciteerd hoor je bent echt goed!

livestrong bandjes, zelfde verhaal
stickers van de wwf dito
allemaal uitingen van ik geef geld, kijk mij eens goed zijn, alstjeblieft zeg, ik kan er wel van kotsen.

en ondertussen wel afval op de grond gooien, een benzineauto rijden, roken, zuipen, verspillen etc. maar zodra er weer een goed doel is staan we voorop de brave borst uit te hangen.

nee in mijn ogen is de hele westerse wereld zo hypocriet dat ze het bijna uit de oren spuit.

ik zeg het nog 1 x. ik doe me tenminste niet beter voor dan dat ik ben.

en ga me niet vertellen dat mijn post loos is, want dat is die niet, erg duidelijk is die eerder want hij draagt mijn mening uit en iemand zijn mening is nooit loos, zelfs die van jou, terwijl je snel conclusies trekt , en onwetende verwerpingen naar me doet slik ik het, en accepteer het want het blijft jou mening, maar dat wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben.

dus voordat je weer domme uitspraken doet om een discussie te beeindigen omdat je er je geen raad meer mee weet, denk ff na.

en ik weet het wel, ik heb een grove manier van discusseren, maar dat is meer om te provoceren dan wat anders, en zo te zien is me dat bij jou aardig gelukt
  Met citaat antwoorden