Ik denk dat de huidige overblijvende staff eens goed een aantal punten op moet gaan stellen waar een FB echt aan moet voldoen... En dat dat dan ook door de beheerders halfjaarlijks geëvalueerd wordt.
Maar dan moet in de top (dus de beheerders) al de mensen met de juiste instelling zitten die echt serieus sturing kunnen geven aan een groep ondergeschikte forumbazen... Maar daar zit een beetje het probleem bij ll.com denk ik... die taak is namelijk weggelegd voor Spill, maar aangezien je daar geen kont aan hebt, komt het op de schouders van vrijwillige beheerders te liggen en dan wordt het de vraag of zij die leiding kunnen en willen geven. Als dat niet het geval is zal er ook nooit iets komen van evaluatie van het werk van de forumbazen...
Maar goed, dat is aan de overblijvende staffleden. Op staff heb ik dan ook iets uitgebreider mijn visie hierop gegegeven.
Mocht de forumbaas danwel een beheerder van mening zijn dat dit echt niet in dit topic thuishoort, dan zou ik graag dergelijke reacties (over waar een FB aan behoort te voldoen) in een nieuw topic gesplitst te zien worden.