Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
omdat er misschien uiteindelijk een kwart van terecht komt, en die andere 75% gaat in de zakken van de hulporganisaties, regeringen, tv zenders(zon benefietavond moet ook betaald worden) etc. als ik zeker wist dat elke euro op zn plek kwam was het een ander verhaal, net als nederland zelf huppa geld naar 555 zijn we dr af, terwijl andere landen vrachtvliegtuigen en militairen sturen om te helpen schoonmaken en ruimen van lichamen.
dan help je die mensen, dat is de bedoeling.
maar ik verrek het die topmanagers met bijpassende lonen van de verscheidene organisaties te spekken.
ken je de unicef affaire van een jaar of anderhalf 2 geleden nog?
|
en dit is dus iets wat niet waar is.
die organisaties worden gecontroleerd en zijn sowieso een stichting en dus in principe zonder winstoogmerk.
zeker in zo;'n geval als dit worden deze organisaties gecontroleerd, door overheid, maar ook door elkaar, omdat ze gezamenlijk het geld verdelen.
Deze organisaties worden voor een groot deel door vrijwilligers draaiende gehouden. Ze doen wat ze kunnen dus die 22/78 zuig je echt je duim.
Als je dat jezelf voor wil houden heb je een argument voor jezelf gevonden. Dat het klopt kan je niet bewijzen en dat het niet klopt ook niet. Ik weet wel wat logischer klinkt.