Enkele bericht bekijken
Oud 6 January 2005, 22:39   #7
Ghris
Guest

Standaard

Tis niet mn eigen actie hoor, wilde wel ringtones gaan verkopen, met opbrengst naar azie, maar dat is nu wel btje laat

Heb sowiezo ook wel wat gegeven, maar eigelijk voel ik me er veel kutter door :S Dat ik eigelijk wel meer had kunnen geven etc Maar dat gaat moeilijk als ik mn geld op heb gemaakt daaraan :S Misschien dat ik nog gestort krijg van mn werk, of dat is al gedaan, kan ook.

Maar toch, dat ik morgen naar center parcs ga, maar die mensen kunnen niet eens naar hun eigen huis omdat die weg gevaagd is! En dan nog die #$%$%&!@ mensen die zichzelf eigelijk niet eens mensen mogen noemen! Ze liggen liever daar huidkanker te krijgen aan die zon, dan dat ze hun tijd nuttig besteden! Om daar nou helemaal heen te gaan is wel overdreven, maar als je er al bent, en in het zonnetje ligt te bakken... Kan je gewoon beter meehelpen, wedden dat die 'vakantie' de meeste voldoening geef in je hele leven?

Ik kan eigelijk bij de beelden wel huilen, en dan kan je me mietje noemen ofzo, maar het zal jouw familie maar zijn die daar zit.
  Met citaat antwoorden