Onderwerp: vuurwerk of 555
Enkele bericht bekijken
Oud 7 January 2005, 00:04   #72
BlackTurtle
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
en dit is dus iets wat niet waar is.
die organisaties worden gecontroleerd en zijn sowieso een stichting en dus in principe zonder winstoogmerk.
zeker in zo;'n geval als dit worden deze organisaties gecontroleerd, door overheid, maar ook door elkaar, omdat ze gezamenlijk het geld verdelen.
Deze organisaties worden voor een groot deel door vrijwilligers draaiende gehouden. Ze doen wat ze kunnen dus die 22/78 zuig je echt je duim.
Als je dat jezelf voor wil houden heb je een argument voor jezelf gevonden. Dat het klopt kan je niet bewijzen en dat het niet klopt ook niet. Ik weet wel wat logischer klinkt.
waarom krijgt zon manager dan een topsalaris van meer dan een ton in het jaar?

nee dat doe ik niet, stel ze krijgen 10 miljoen, nou 20 topmanagers die de boel coordineren a 10000 euro in de maand is 200000 euro heb ik het mis? benzine voor de vliegtuigen, laad personeel, de goederen zelf.... etc etc etc. ik denk dat die 22 78 misschien nog wel wat krap is ook.

nee ik geloof er niet in, en dat het gecontroleerd word zegt ook geen ene reet dat zou je toch zelf ook wel moeten weten. kijk naar de arbo, ja dat word gecontroleerd , maar bij hoeveel bedrijfen is het dikke puinhoop? hoeveel glazenwassers zie je nogsteeds op een ladder de ruiten wassen, ik bedoel maar.

gij goedgelovige

owja en voordat je denkt dat ik soft aan t worden ben, ik kan er nogsteeds geen nacht van wakker liggen en ik heb dat wijf bij t ns station wat bedelde om knaken voor die 555 tyfuszooi een donderpreek gegeven waar haar de tranen van in de ogen sprongen. bah, stelletje hypocriete flikkers, een wijf voor arme thai laten bedelen kan wel maar een zwerver die bedelt voor wat te vreten en wat drugs om zn leed te verminderen kan niet, alstjeblieft zeg
  Met citaat antwoorden