Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
een zwerver die bedelt voor wat te vreten en wat drugs om zn leed te verminderen kan niet, alstjeblieft zeg
|

sorry hier moet ik ff hard om lachen.....
om zijn leed te verminderen?? hoe denk je dat een zwerver aan veel van dat leed komt
laten we het ff op een rijtje zetten.
jij geeft liever je geld aan een vieze zwerver (kan beter junk zeggen want jij gaat er vanuit dat hij/zij er drugs van koopt) dan aan een arme thaise visser die hard voor zijn geld werkt?
een junk die met zijn stink kop in de metro zit te stinken en rotzooi achter laat? die je fiets jat zodat ze in een ranzig steegje in amsterdam kunnen trippen?
jij geeft een junk liever geld zodat hij op rug ligt en stikt in zijn eigen kots omdat hij niet van de drugs af kon blijven DAN aan een thaise visser die dagelijks hard voor zijn brood moet werken, die nu letterlijk alles is verloren: zijn dochter, zijn vrouw... fok it al zijn bezittingen kwijt!
en verder
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
en ik weet het wel, ik heb een grove manier van discusseren, maar dat is meer om te provoceren dan wat anders, en zo te zien is me dat bij jou aardig gelukt
|
discussieren is toch heel wat anders, jou argumenten staan vol met drogreden......
- onjuiste vergelijkingen
- persoonlijke aanvallen
- overhaaste generalisatie
- "stok achter de deur"