Onderwerp: vuurwerk of 555
Enkele bericht bekijken
Oud 7 January 2005, 14:13   #80
Saarah
Girls JustWannaHave Fun

Saarah's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Volgens mij is xxxSarahkexxx te vergelijken met die mensen die daar op vakantie zijn/waren tijdens de ramp en vlak daarna gewoon op het strand gaan liggen terwijl op de achtergrond lijken worden gezocht en begraven.. Triest..
Nee, echt niet. Ik vind het héél erg wat daar gebeurd is en ik heb ook medelijden met die mensen. Maar ik vind niet dat het onze taak is om geld te geven. De regering heeft toch geld genoeg?
Trouwens, was ik daar geweest tijdens die ramp en had ik het overleefd, had ik echt wel geholpen hoor
Ik vind het heel erg, maar er zijn andere dingen die even erg zijn in de wereld, maar nu véél minder aandacht krijgen en dus helemaal geen geld meer gestort krijgen. Als ik al geld zou storten zou ik het eerder aan zo'n organisatie geven, omdat die nu helemaal niks meer krijgen.
Maar ik vind dus dat het de taak van de regeringen van de landen is om geld te geven.
Verder vraag ik me af hoe jij denkt over mijn gedrag te kunnen oordelen op basis van een paar dingen die ik op een forum gezet heb en die over geld gaan... Helemaal niet over mijn gedrag. Typisch
Saarah is offline   Met citaat antwoorden