Enkele bericht bekijken
Oud 8 January 2005, 13:10   #36
The Phit
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joycez11
Onzin. Je moet zeker als je naar buiten gaat ff container wegzette ofzo meteen dat bewijs meenemen het is belachelijk met de 14e al he? Nou ze kunnen mij de pot op hoor!!:@
Dat lijkt me overdreven, als je gewoon dichtbij huis bent om je grijze bak aan de straat te zetten kan je, als de politie je vraagt om je ID (heeeeele kleine kans), gewoon even je huis binnen lopen en het te laten zien.
De indentificatieplicht zal denk ik meer toegepast worden op plekken waar er iets gebeurd is en men wil weten wie er in de buurt was. En als je een overtreding hebt begaan kun je dan niet zo makkelijk een valse indenteit opgeven. Ook zal hiermee het deurbeleid van kroegen en discotheken beter worden toegepast omdat een kopie op zak hebben geen rechtmatig indentiteitsbewijs is (die dan vervalst werd om zo toch de kroeg in te kunnen als 13 jarige ).
Ik denk dat het alleen maar goed is voor de samenleving. Al die illegalen en criminelen zitten er nu ook aan vast en kunnen hierdoor gemakkelijker worden uitgepikt, als ze worden aangesproken door oom agent
  Met citaat antwoorden