Enkele bericht bekijken
Oud 8 January 2005, 16:35   #16
AmbyPur
Lid

Standaard

Ik zie de volgende mensen iig wel zitten..

Stevie: zit hier lang genoeg om genoeg van het forum te weten, weet ook veel goeie kerel, gemotiveerd

AMF: had ik zelf niet 123 aan gedacht maar lijkt me wel een geschikte kandidate is slim en kan het forum denk ik wel wat opfrissen

appelshampoo: ook niet zo aan gedacht, maar zet zich denk ik wel in als ze iets wil en lijkt me een goed typ voor bijv psychologie of misschien ook lifestyle wel

lieve colafles: vind ik echt geschikt, heeft het hart op de goede plaats zitten (wat ik belangrijk vind) maar is volgens mij ook altijd wel in voor een lolletje
oja @ phit: voor zover ik me kan herinneren heeft funfair totaaal geen interesse in een carriere als FB hier

En voor de rest..

Red_Scorpion: zie ik op zich wel zitten als ie zeker weet normaal mee te kunnen doen

bartje518: is voor mij een geval apart eigenlijk ik zág het echt nooit zitten om hem in staff te zien, maar blijkbaar ben ik de enige die daar zo over denkt ofzo dus ik wil hem best een kans geven.

The Phit: ken ik niet goed, sportforummer volgens mij maar voor zover ik hem ken zou ik hem niet verkeerd vinden voor FB, dan voor sport

Jamiel: denk ik ook wel een goeie voor muziek bijv

chalyken: ook nog niet heel veel van gezien, zou denk ik een rustige FB zijn, maar zou kunnen

Ik vind Loy, BaByMaN en Banshee te nieuw/ ken ik niet goed.

Ik neem eos, Headliner, PFP en BlackTurtle niet echt serieus

Ik heb het idee dat theo tank, xLesjuhx, xlizzx, elvenkindje en electricity hier te weinig zijn voor FB..

Van leslie en lizz zie ik overigens meer dan van de rest, en zou ik overwegen
AmbyPur is offline