Aan de ene kant zie ik bartje bijvoorbeeld wel als goede kandidaat om bijvoorbeeld inderdaad discussie en sport onder zijn hoede te nemen...
aan de andere kant weet ik niet of hij te vertrouwen is. En dan bedoel ik meer op staff gebied. Ik weet niet of hij in staat is om zijn woord te houden als het gaat om het meeliften van accounts of andere zaken (wanneer het bijvoorbeeld de arnhemcrew betreft...). Voor zover ik dit hier bekijk zijn dit zaken waar over het algemeen overheen gekeken wordt. Mocht bart mij en de rest ervan kunnen overtuigen dat deze vermoedens geheel onterecht zijn (ze zijn immers niet zomaar uit de lucht gegrepen...) dan sta ik daar natuurlijk voor open.
Ik ben wel van overtuigd dat het qua moderaten en dergelijke bartje niet zou ontbreken aan vermogen. Ik acht hem ook een goede moderator voor sport en/of discussie.
mijn kandidaten (vooralsnog ) zijn in willekeurige volgorde :
Stevie:
Hem acht ik geschikt, hij was al eerder kandidaat in mijn ogen voor het fbschap mocht hij dit natuurlijk willen. Hij is zeer zeker voldoende aanwezig en dan bedoel ik niet enkel qua posts, maar ook inzet.
L_angeldc:
Deze meid heeft volgens mij genoeg binnen haar kunnen om te kunnen moderaten. Mocht zij zich hiervoor ook echt willen inzetten kan er denk ik genoeg positiefs uit voortkomen.
Lieve Colafles:
was hier geloof ik ooit/lang geleden fb? in ieder geval, zij is een zeer standvastig persoon met een duidelijk idee over zaken. Nuchter en vooral objectief. Ik acht haar zeer geschikt. Ook zij moet het natuurlijk wel willen ;-)
AMF:
In eerste instantie niet bij stilgestaan, maar volgens mij is dit een van de meest serieuze meiden hier op het forum waarvan ik het binnen haar kunnen acht om goed en strak te modereren. Ze houdt echter ook van een lolletje.