Favoriete keuze:
Bartje518: Naam mag zeker niet ontbreken in mijn lijstje. Ik denk wel dat hij de nodige motivatie heeft die een stafflid hoort te hebben. Hij gaat niet uit de weg voor een deftige discussie, maar gedraagt zich meestal wel (hihi

)
Heeft in het verleden al massa's kritiek over zich gekregen, maar wist daar meestal wel mee om te springen. Ik zie hem eventueel wel als FB voor ADB en F&P, indien ie de job ook serieus zou nemen...
Stevie, iemand die volgens mij ook wel een kans verdiend. Gaat vaak ook geen flame uit de weg -najaa ik moet veel zeggen- maar ik denk wel dat ie de capaciteiten heeft. Is vaak aanwezig, draait ook al een gehele tijd mee... Ja zou ik zeggen
Jamiel, eventueel voor fora zoals Liefde&Dating of Psychologie. Vaak genoeg aanwezig voor het forum te kunnen onderhouden denk ik.
Thaliaaglaja, stond ook eerst bij mijn favoriete keuze's. Ze heeft veel in zich, kan zich meestal onpartijdig houden. Ze is "jonger" dan de overige leden van staff, wat ik persoonlijk ook erg belangrijk vind. Forum is voor 'leerlingen' bedoeld, en huidige staff zit daar wat boven. Moest ze écht FB willen worden, kan ze op mijn stem rekenen ;p
Voila, dat was het zo een beetje denk ik