Enkele bericht bekijken
Oud 9 January 2005, 20:03   #44
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
Aan de ene kant zie ik bartje bijvoorbeeld wel als goede kandidaat om bijvoorbeeld inderdaad discussie en sport onder zijn hoede te nemen...
aan de andere kant weet ik niet of hij te vertrouwen is. En dan bedoel ik meer op staff gebied. Ik weet niet of hij in staat is om zijn woord te houden als het gaat om het meeliften van accounts of andere zaken (wanneer het bijvoorbeeld de arnhemcrew betreft...). Voor zover ik dit hier bekijk zijn dit zaken waar over het algemeen overheen gekeken wordt. Mocht bart mij en de rest ervan kunnen overtuigen dat deze vermoedens geheel onterecht zijn (ze zijn immers niet zomaar uit de lucht gegrepen...) dan sta ik daar natuurlijk voor open.
Ik ben wel van overtuigd dat het qua moderaten en dergelijke bartje niet zou ontbreken aan vermogen. Ik acht hem ook een goede moderator voor sport en/of discussie.

Das natuurlijk wel een tikje naïef. Hoe kun je nu via internet 'bewijzen' dat je te vertrouwen bent? Zoiets gaat nu eenmaal niet, en daarnaast; is er ooit iets via mij gelekt uit mannen? Heeft er ooit iemand onder mijn acount daarop gezeten? Meer kan ik er niet van maken. Daarnaast onderschat je je eigen leden schromelijk met deze tekst als je het mij vraagt. Het is alsof een politicus zegt dat zijn volk niet te vertrouwen is wanneer ze vertrouwen hebben in een andere politicus Blijkbaar hechten de leden dus minder waarde eraan!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline