Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Maar Van Barneveld had tot de halve finale nog geen set weggegeven en ook tegen Fitton had ik nooit het gevoel dat hij zou gaan verliezen. Ook nu veegt ie weer de tegenstander aan en dus is hij gewoon de sterkste. Ik snap de anti-sympathie tegenover Van Barneveld wel, maar ik heb toch zeker respect voor hem
|
Tegen Fitton nooit het idee dat het mis kon gaan?!?! Dat zal gebasseerd zijn op het ongelofelijke geluk wat hij had gedurende die hele partij, want Fitton was veel beter dan hem. En kom niet aan met cliché's als geluk dwing je af
Hij heeft zijn imago-probleem overigens geheel aan zichzelf te danken. Niet alleen het Nederlandse volk, maar ook zijn collega-darters hebben geen enkel respect voor hem. Niet voor niets is er geen sprake van een uitbundige stemming in die toko vaan Van Cuijlenborg zit. Je moet je eens voorstellen wanneer je in een willekeurige kantine komt na een behaalde titel..
Dat jij wel respect voor hem hebt zegt me overigens weinig, jij had toch zelfs respect voor Armstrong?

Ik veeg mijn reet af met hem als mens en als sporter