Enkele bericht bekijken
Oud 9 January 2005, 19:53   #48
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Das natuurlijk wel een tikje naïef. Hoe kun je nu via internet 'bewijzen' dat je te vertrouwen bent? Zoiets gaat nu eenmaal niet, en daarnaast; is er ooit iets via mij gelekt uit mannen? Heeft er ooit iemand onder mijn acount daarop gezeten? Meer kan ik er niet van maken. Daarnaast onderschat je je eigen leden schromelijk met deze tekst als je het mij vraagt. Het is alsof een politicus zegt dat zijn volk niet te vertrouwen is wanneer ze vertrouwen hebben in een andere politicus Blijkbaar hechten de leden dus minder waarde eraan!
Ik wist dat je met een dergelijk antwoord zou komen. Maar we weten allebei net zo goed waarom er een zekere vorm van wantrouwen richting jou heers(t)(de). waar forza bijv was, daar was jij en vice versa. Natuurlijk, niets valt te bewijzen. Maar die vermoedens waren nu eenmaal niet uit het niets gegrepen.
en inderdaad, als stafflid zou je je wat volwassener moeten gedragen en meer representatief voor moeten komen. Hopelijk is dat dan ook zo ;-)
Verder vind ik je nog steeds wel kandidaat voor sport en evt. discussie hoor Ook ik ben wel te vinden in nieuwe ideeen.En een andersdenkend stafflid zou opzich ook wel weer eens op zijn plek zijn , ik ben benieuwd