Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
daarnet heeft m'n moeder iets veel ergers gedaan
ik was ff naar de wc en zij was in mijn living. ik kwam terug en ze zat in mijn kast te neuzen, waar toevallig een kladje van een brief in ligt. ze had direct een excuus klaar van "ik wilde kijken of ik de onderste lade kon vermaken" (die is een beetje kapot nl.). goed geprobeerd mama. nu hopen dat ze niet veel gelezen heeft.
|
DAT soort dingen doet mijn moeder ook, en dat is idd erger. Zowel mijn pa, mijn zusje als ik worden er regelmatig kwaad om, het is een soort nieuwsgierigheid die ze niet tegen kan houden. Ik kan er echt slecht tegen.
Dan zoekt ze iets ofzo (een pen bijv) en dan gaat ze mijn handtas doorzoeken om te kijken of het daar in zit, terwijl ik vind dat ze daar niet in moet graaien, ook al zit er misschien toevallig die keer niets bijzonders in. Als ze mn mobiel hoort gaan en hij ligt dichter bij haar dan bij mij, is zij degene die hem te pakken heeft om 'aan mij te vertellen wie het is' en nog erger, boos te worden als ik besluit om niet op te nemen of wat dan ook (dat is dan lullig en onbeschoft). Ik moet mn mail ook echt niet open laten staan, dat gaat ze geheid lezen.
Maargoed mn moeder heeft ook hele lieve en leuke kanten

.