Enkele bericht bekijken
Oud 10 January 2005, 14:52   #65
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
--> bartje518
--> lieve colafles
Stevie
PFP
AMF
chalyken
BlackTurtle
Jamiel
appelshampoo

Bovenstaand rijtje acht ik enigszins geschikt als FB. De rest komt te weinig of te onregelmatig, meent het niet serieus, is te kort lid of acht ik niet in staat zich objectief op te stellen of een besluit zinnig te beargumenteren.
Ik denk dat Bart en Nynke de beste kandidaten zijn uit het rijtje. Bart met name voor Discussie & Sport, misschien ook Feedback of Cyber talk. Nynke voor bijvoorbeeld het MF, Liefde&Dating, Sexualiteit of Gezondheid&Lifestyle. Ik vind ze beiden communicatief sterk en ik verwacht dat ze allebei de moeite zouden willen nemen er echt energie in te steken om er daadwerkelijk iets van te maken.
Maar de rest van bovenstaande mensen zouden ook wel een kans verdienen naar mijn mening. Ik denk dat het in het algemeen iig goed zou zijn voor het forum als er mensen aan het roer komen die:

- een duidelijke mening durven te vormen;
- deze goed kunnen beargumenteren;
- objectieve beslissingen kunnen maken;
- energie kunnen en willen steken in de kwaliteit en de levendigheid van het forum.

Het zou eens afgelopen moeten zijn met mensen aanstellen omdat ze lief en aardig zijn, daar help je dit forum niet mee.

Ik voeg Bas (Bazzemans) toe aan mijn lijstje: ik denk dat ook hij voldoet aan de criteria die ik hierboven noem.
Alleen bij de laatste heb ik nog enige twijfels Bas: je zal je nog wat vaker (actief) moeten laten zien op het forum denk ik .