Enkele bericht bekijken
Oud 10 January 2005, 15:11   #67
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Snap eigenlijk niet wat het postgedrag van iemand er mee te maken heeft of deze een goede FB is of niet. Natuurlijk moet het niet zo zijn dat deze persoon er nooit is, maar hoe vaak komt het niet voor dat iemand vaak op het forum is en niet altijd post? Daarnaast verschilt het ook nog weleens hoe actief je al dan niet bent. Het zegt niet veel over je kwaliteiten als FB. Ik kom vaak in ADB, maar zie daar slechts zelden een topic die ik interessant genoeg vind om erop te reageren en dat is bij wel meer topics zo. Echter lees ik het vaak wel door en als ik dan wil reageren doe ik dat, wil ik dat niet doe ik het niet. Ik zie genoeg mensen die reageren om het reageren, prima voor hen voor mij niet!
Ik versta onder mijn laatste criterium ook het hebben van een actieve inbreng binnen het (eigen sub) forum. Ik denk dat het belangrijk is voor een forum dat dood dreigt te bloeden dat de FB's een zeer grote bijdrage leveren aan de activiteit op het forum. Denk hierbij bijv. aan het openen van orginele (actuele) topics en het actief ingaan op uitspraken van leden om interessante discussies aan te wakkeren. Vandaar die opmerking .