Ik zou gaan voor Stevie, Bartje en Bazzemans als ultieme kandidaten voor de posities op Sport en Discussie, of dit nou gezamenlijk is of in een bepaalde verdeling is mij om het even.
Uit Sport maar met name Discussie & Actualiteiten is meer te halen dan nu het geval is (en waarin ik niet geheel vrijuit ga

). Op Sport was ik gewoon actief en had ik mijn aandeel, maar voor vooral D&A had ik persoonlijk geen inspiratie meer en te weinig inbreng. Wil je dat forum daadwerkelijk goed aanpakken en naar een hoger niveau krijgen dan is het beter dat er een enthousiaste, frisse FB komt (eventueel naast Bootje?) die aan de slag gaat en zelf ook discussies aanzwengelt en ook echt beleid voert (ik deed dat niet consequent genoeg maar slechts af en toe en had alleen zin in de topics waar ik zelf wat mee kon).
Voor Sport geldt wel ongeveer hetzelfde, misschien zijn wat algemenere (centrale)topics daar één van de mogelijke initiatieven om het forum nog levendiger te krijgen en de vaste groep bezoekers groter te maken. Belangrijk is denk ik dat de toekomstig FB een regelmatig Sport-ganger is en feeling heeft met het forum.