Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaFète
Ik persoonlijk vind dit zeker geen prachtig gevoel , ik ben al helemaal tegen de ruimtevaart omdat daar verschrikkelijk veel geld in kruipt en het is volkomen nutteloos.Ze zouden beter met al dat geld zorgen dat iedereen hier op aarde drinkbaar water krijgt ofzo.
|
mjah,...maar nu moet je ff denken,....mijn moeder is het waarschijnlijk met u eens...ik heb het daar meerder malen over gehad met haar,...zij denkt dus net gelijk jou, dat geld zou beter naar de arme landen gaan, enzo van die toestanden...maar kijk, met dat geld die er in de wetenschap inkruipt , moet je vooral niet gaan denken dat met hiermee ganse de wereld gaan roos maken.....je gaat er uiteraart wat mee doen, en dat is een feit dat zeker is, maar het zal zo kleinschalig zijn ,je moet niet gaan denken dat ze hiermee wonderen gaan doen,....en trouwens stel nu dat men geld zou opsteren (bij wijze van spreken) naar die arme landen zodat ze eten e.d. kunnen hebben zal wat tijd betreft zeer minimaal zijn ....hiermee bedoel ik dat het niet lang zal duren of het is weer naar de slechte kant gezakt.... maar dus infeite zou dit niet veel brengen.....
je moet ook weten dat de wetenschap belangrijik is voor de mens, (de meeste allesziends) . het zi zo in de mensen hun hoofd gekrerfd....en daar zal niet aan veranderen.