Enkele bericht bekijken
Oud 13 January 2005, 16:04   #93
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder

Kampie's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Blijkbaar denkt de helft van de bevolking niet na dus.

Ok, laat ik het dan even heel logisch uitschrijven voor je met een vergelijkingkje erbij.

Men roept dat azie getroffen is door een zeebeving. Nou, dat is zowiezo al bullshit. Maar goed. Laten we dan maar even aannemen dat dat woord dan wel bestaat. Dan is azie alsnog neit getroffen door een zeebeving. Die aardbeving zelf heeft namelijk nouwelijks schade aangericht. Waar ze wel door zijn getroffen is door de Tsunami. Niet door de zeebeving. Om te zeggen dat ze door de zeebeving zijn getroffen is net zoiets als zeggen dat Theo van Gogh is doodgeschoten door Smith en Wesson. En ik neem aan dat je zelf ook wel begrijpt dat dat neit helemaal klopt aight.

En inderdaad. Ik blijf erbij dat eht woord zeebeving een bullshit woord is. De zee beeft niet. Punt.
Ze zijn getroffen door een zeebeving.. een gevolg van die beving is de tsunamie.. en die heeft slachtoffers gemaakt..

Maar klaar dan bestaat de zeebeving niet.. ook goed.. dan krijg jij van mij een eilandje en dan gun ik jou een zeebeving. Kan jou dan toch niets gebeuren. Het bestaat tenslotte niet..

Als een zeebeving niet bestaat dan bestaat een aardbeving ook niet.. De aarde beeft namelijk niet. De aarde verschuift. Daardoor gaan de kastjes aan de muur beven. Zullen we het dan maar kastjes-aan-de-muur-beving noemen?

Maar prutteltje even voor de duidelijkheid. Je hebt niet te vinden of een woord bestaat. Een woord bestaat, of jij nu vindt of niet.

Jij bent gewoon dom Pruttel. En dat is niet eens een mening. Zelfs dat is al een reeds bewezen feit!
Kampie is offline   Met citaat antwoorden