Onderwerp: Rose online
Enkele bericht bekijken
Oud 13 January 2005, 18:40   #73
BaByMaN
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
serieus? want tot nu toe is die str nog wel aardig goed van pas gekomen vanwege de health...

als ik die punten in dex stop... schiet ik dan snel genoeg zodat de vijanden niet dichtbij kunnen komen?

noujah.. ik weet niet eens of ik nog een keer m'n stats kan annulizen... hoop het wel.. anders wordt het ook klote om allemaal goed te houden qua %-en
Je moet 't ook niet echt op % doen.. maar gewoon beetje op gevoel.. als je gevoel heb dat je vaak mist, doe je ffies 5 concentration erbij.. als je gevoel heb dat je meer critical nodig heb.. doe je ffies 5 sen erbij..
maar voor de rest ecth alleen dex.
Str begint pas echt veel voor je health uit de maken na de 40 str.. en 40 str is VEEL te veel voor een hawker, je krijgt al genoeg HP van het lvl dat je bent, en je kan als armor ipv hawker armor ook kleding aantrekke, dat geeft je ook extra HP en dan kan je de stats weer in dex stoppe voor meer atk power o.a.

Event is nog on, dus je kan stats zo vaak als je wilt opnieuw doen.. die ene is lvl 15-, die's er altijd.. en die ander is nu event.
  Met citaat antwoorden